Toimisto 23 Oy:n verkkokaupan kauppa- ja toimitusehdot

Voimassa 18.11.2019 alkaen

Yleistä
Tilaaminen
Tilausvahvistus
Maksutavat
Toimitusaika
Toimitustapa ja toimituskulut
Vaihto- ja palautusehdot
Ongelmatilanteet
Muuta

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Toimisto 23 Oy, y-tunnus 2916933-6. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.toimisto23.fi ostoskorin kautta.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitus- ja maksuehtoihin.

Tilausvahvistus

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:

  • tilauksen sisällön
  • maksutavan
  • laskun loppusumman
  • omat tietosi

Maksutavat

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet, eli voit maksaa Nordean, Osuuspankin, Säästöpankin, POP-pankin, Danske Bankin, Handelsbankenin, S-pankin, Ålandsbankenin ja LähiTapiola-pankin maksupainikkeilla. Lisäksi voit maksaa Visa-, Visa Electron- ja Mastercard-korteilla. Myös mobiilimaksaminen ja maksaminen Pivo- ja MobilePay-mobiilisovelluksilla on mahdollista. Maksun saajana tiliotteella näkyy Checkout Finland Oy. Välitämme maksusi verkkokauppiaalle.

Maksupalvelutarjoaja

Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Meillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.

Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.

Tästä voit tutustua vielä tarkemmin Checkout -palvelun maksuehtoihin.

Checkout Finland Oy
Varastokatu 3 A 33100 Tampere
Y-tunnus 2196606-6

Asiakaspalvelu
[email protected]
0800 552 010 (0,00€/min)
arkisin klo 09 – 17

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Checkout Oy (2196606-6) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Toimitusaika

Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä tilauksen sisällöstä riippuen joko Postin pakettiautomaatteihin ja toimipisteisiin tai kirjepostina suoraan valittuun toimitusosoitteeseen. Toimitustavasta riippuen tähän kuluu 1-4 arkipäivää ostotapahtuman valmistumisesta.

Toimitustapa ja toimituskulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Toimitustapa riippuu tilauksen sisällöstä. Pienet kangaskassitilaukset (1-2 kpl) toimitetaan pääsääntöisesti kirjepostina ja tällöin toimitusmaksu on 3,20 € / tilaus. Julistetilaukset tai sekä julisteita että kangaskasseja sisältävät tilaukset toimitetaan pakettina, jolloin toimitusmaksu on kiinteä summa 5,90 € / tilaus.

Yli 50 € tilaukset toimitamme lähimpään Postin toimipisteeseen ilmaiseksi eli ilman postikuluja. Pidätämme oikeuden muuttaa toimituskuluja myöhemmin. Toimitamme pakettitilaukset Postin pakettiautomaatteihin ja toimipisteisiin kaikkialle Suomeen sekä kirjepostin kaikkiin suomalaisiin postiosoitteisiin.

Noutamatta jääneet tilaukset

Jos asiakas ei saapumisilmoituksessa mainittuun ajankohtaan mennessä nouda lähetystään Postin toimipisteestä tai pakettiautomaatista, palautuu lähetys vastaanottajalle. Näissä tapauksissa Toimisto 23 Oy ottaa uudelleen yhteyttä asiakkaaseen, jonka kanssa sovitaan jatkosta. Yleensä vaihtoehdot ovat joko myyntihinnan palautus asiakkaalle, josta vähennetään palautuksesta lähettäjälle aiheutuneet kulut, tai tuotteen uudelleenlähetys, jolloin asiakkaalta peritään palautuksesta aiheutuneet kulut ja uudet postikulut.

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautustilanteessa olethan aina ensin yhteydessä Toimisto 23:n asiakaspalveluun. Asiakas sitoutuu maksamaan palautuksesta aiheutuvat kulut.

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:

  • nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
  • pankkitilinumerosi
  • kopio Toimisto 23 Oy:n tilausvahvistuksesta

Palautusosoite:

Toimisto 23 Oy
Pitotie 15 a 6
01510 Vantaa

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen [email protected] tai postitse:

Toimisto 23 Oy
Pitotie 15 a 6
01510 Vantaa

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Toimisto 23 Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.

Toimisto 23 Oy sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.

Toimisto 23