Kauppa- ja toimitusehdot 2017-11-09T14:18:10+00:00

Toimisto 23:n verkkokaupan kauppa- ja toimitusehdot

Voimassa 06.04.2017 alkaen

Yleistä
Tilaaminen
Tilausvahvistus
Maksutavat
Toimitusaika
Toimitustapa ja toimituskulut
Vaihto- ja palautusehdot
Ongelmatilanteet
Muuta

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Toimisto 23, y-tunnus 2568059-1. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.toimisto23.fi ostoskorin kautta.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitus- ja maksuehtoihin.

Tilausvahvistus

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:

  • tilauksen sisällön
  • maksutavan
  • laskun loppusumman
  • omat tietosi

Maksutavat

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet, eli voit maksaa Nordean, Osuuspankin, Säästöpankin, POP-pankin, Danske Bankin, Handelsbankenin, S-pankin, Ålandsbankenin ja LähiTapiola-pankin maksupainikkeilla. Lisäksi voit maksaa Visa-, Visa Electron- ja Mastercard-korteilla. Myös mobiilimaksaminen ja maksaminen Pivo- ja MobilePay-mobiilisovelluksilla on mahdollista. Maksun saajana tiliotteella näkyy Checkout Finland Oy. Välitämme maksusi verkkokauppiaalle.

Checkout - Oma maksutapa kaikille

Maksupalvelutarjoaja

Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu ja Checkout Finland Oy on Osuuspankin omistuksessa.

Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Checkout Finland Oy
Varastokatu 3 A 33100 Tampere
Y-tunnus 2196606-6

Asiakaspalvelu
[email protected]
0800 552 010 (0,00€/min)
arkisin klo 09 – 17

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Checkout Oy (2196606-6) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Toimitusaika

Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä Postin pakettiautomaatteihin ja toimipisteisiin. Pankkiyhteyksistä riippuen siihen kuluu 1-3 arkipäivää laskun maksamisesta.

Toimitustapa ja toimituskulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Tällä hetkellä toimituskulut ovat kiinteä summa 4,95 € / tilaus. Yli 50 € tilaukset toimitamme lähimpään Postin toimipisteeseen postikuluitta. Pidätämme oikeuden muuttaa toimituskuluja myöhemmin. Toimitamme tilaukset Postin pakettiautomaatteihin ja toimipisteisiin kaikkialle Suomeen.

Noutamatta jääneet tilaukset

Jos asiakas ei saapumisilmoituksessa mainittuun ajankohtaan mennessä nouda lähetystään Postin toimipisteestä tai pakettiautomaatista, palautuu lähetys vastaanottajalle. Näissä tapauksissa Toimisto 23 ottaa uudelleen yhteyttä asiakkaaseen, jonka kanssa sovitaan jatkosta. Yleensä vaihtoehdot ovat joko myyntihinnan palautus asiakkaalle, josta vähennetään palautuksesta lähettäjälle aiheutuneet kulut, tai tuotteen uudelleenlähetys, jolloin asiakkaalta peritään palautuksesta aiheutuneet kulut ja uudet postikulut.

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Asiakas sitoutuu maksamaan palautuksesta aiheutuvat kulut.

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:

  • asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
  • pankkitilinumerosi
  • sekä kopio Toimisto 23:n tilausvahvistuksesta

Palautusosoite:

Toimisto 23
Sallinkatu 3 D 64
00250 Helsinki

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen [email protected] tai postitse:

Toimisto 23
Sallinkatu 3 D 64
00250 Helsinki

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Toimisto 23 käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.

Toimisto 23 sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.